bg

 

Tel.: 52 321-09-95

PDFDrukujEmail

Nowatorskie Biwaki Fabularne

I.    Biwak militarny ASG
1.    Taktyka zielona – szkoła przetrwania za linią wroga
2.    Taktyka czerwona – udzielanie pomocy kompanom w potrzebie
3.    Taktyka niebieska – sztuka budowania jednostek pływających
4.    Techniki linowe – budowa mostów, zjazdy na linach
5.    Walka wręcz – ochrona przed uzbrojonym napastnikiem
6.    MilSim – pozoracje warunków panujących na polu walki
7.    Gry ASG – zabawy strzeleckie z użyciem replik na kulki

II.    LUZ BLUES
1.    Paintball – zabawy strzeleckie na kulki z kolorową farbą
2.     Mega piłkarze – gra w piłkę na gigantycznym, dmuchanym boisku
3.    Strzelectwo – łuki, wiatrówki, dmuchawki, proce
4.    Techniki linowe – mosty linowe, układanie wieży ze skrzynek
5.    Kinet – gry ruchowe na bazie czujnika ruchu
6.    Zawody sumo – stroje wojowników sumo
7.    Karaoke / dyskoteka / ognisko

III.    YOU CAN DANCE – W TYMIE HIP HOP I BREAK DANCE
1.    Zajęcia taneczne – toprock, footwork, power move’s, freez, drop, rocking
2.    Zajęcia artystyczne – projektowanie graffiti, układanie fryzur, moda uliczna
3.    Rapowanie – tworzenie własnych tekstów, walka na rymy
4.    Bitwy taneczne – konstruowanie własnych układów tanecznych
5.    Kinet – zabawy taneczne na bazie czujnika ruchu
6.    Zabawy playback show, karaoke, dyskoteka, ognisko

IV.    ZWIADOWCY – RUINY GORLANU
1.    Podstawowy oręż Zwiadowcy – wytwarzanie łuków, strzał i tarczy strzeleckiej, konkurs łuczniczy
2.    Podstawowa wiedza Zwiadowcy – maskowanie, tropienie, bezszelestne poruszanie, orientowanie się w ternie, czytanie mapy nieba, budowa schroniska, rozpalanie ognia krzesiwem
3.    Zadania do wykonania – ukończyć  trzy próby: inteligencji, odwagi i wytrzymałości, patrolować granice Araluenu, odnaleźć ścieżkę do Gór Deszczu i Nocy, przepędzić Wargali i pokonać ich władcę Morgaratha

V.    INNE BIWAKI FABULARNE
1.    W poszukiwaniu Ukrytego Skarbu – zagadki, skrawki mapy, zakopane skrzynie, poszukiwania wykrywaczami metalu …
2.    Hogwart – Przygoda z Czarami i Magią – podstawowe czary i zaklęcia, walka z Lordem Voldermortem, magiczne mikstury …
3.    Hobbit – Niezwykła Podróż – magiczne wydarzenia, niezwykłe postacie, walka dobra ze złem, bitwa ze smokiem Smaugiem …

MIEJSCE:
Pólko – baza Hufca ZHP Bydgoszcz, koło Koronowa, nocleg w murowanym budynku lub w namiotach
Bożenkowo – stanica GOSiRu Osielsko w Bożenkowie, nocleg w domkach kempingowych (wagony mieszkalne)
Osiny – baza Gminy Nowe, nad. J. Łąkosz na skraju Borów Tucholskich. Wyremontowana była szkoła, nocleg w dwóch salach z kominkami lub w namiotach

Ceny:
Marzec/kwiecień oraz wrzesień/październik
2 dni – 185 zł
3 dni – 230 zł
5 dni – 325 zł
Maj/czerwiec
2 dni – 200
3 dni – 250 zł
5 dni – 370 zł
Cena dotyczy grup minimum 20 osobowych, przy mnie licznych grupach cena do negocjacji

Cena zawiera: realizację programu, opiekę wychowawców/instruktorów, noclegi i wyżywienie (zaczynamy obiadem, kończymy kolacją-pieczona kiełbaska), dyplomy, ubezpieczenie NNW – 1000 zł

Cena nie zawiera transportu, który organizujemy na życzenie klienta.